طاقت بیار

خدایا عاشقت هستم

 

امشب دوباره حال عجیبی دارم
تازه دارم یه چیزهایی میفهمم
نمیدونم باید بنویسم یا نه؟
رفیقم بازیه عجیبی رو باهام شروع کرد!!
عجیب !! نه سخت و پیچیده
همه مهره ها تو دستش
هر طور که میخواد بازی رو میچرخونه
وقتی فکر میکنی داری میبری ؛ میبازی !!
وقتی هم فکر میکنی باختی ؛ جهت عوض میشه !!
آخرشم دستات و میگیری بالا میگی : تسلیم
ای خدا ؛ ای رفیق تسلیم
راضیم به رضای تو
 
رفیق من سنگ صبور غمهام
به دیدن بیا که خیلی تنهام
هیچکی نمیفهمه چه حالی دارم
چه دنیای رو به زوالی دارم
مجنونم و دل زده از خیلیا
خیلی دلم گرفته از خیلیا
نمونده از جوونیهام نشونی
پیر شدم پیر تو ای جوونی
تنهای بی سنگ صبور
خونه سرد و سوت و کور
توی شبات ستاره نیست
موندی و راه چاره نیست
اگر چه هیچکس نیومد
سری به تنهاییت نزد
اما تو کوه درد باش
طاقت بیار و مرد باش



نظرات شما عزیزان:

ابجی کوچیکه
ساعت11:04---23 دی 1389
سلام مهربان .
اپم و منتظر حضورتون هستم.


خواهر کوچیکه
ساعت10:28---18 دی 1389
سلام به برادر خوبم.
از این که به خواهر کوچیکه تون سر میزنید خیلی ممنونم.
من شما روخیلی وقته لینک کردم به اسم(عاشق غمگین)
امتحان های خدا و نمرات و کارنامه ی اعمال و رفتار ما بنده ها و اتفاقاتی که برامون ممکنه بیفته همه از حکمت و دانایی خداست........
داداش این طوری فکر کنید که انگار توی کلبه ی دنیا نشستید و دارید از پنجره ی کوچیکش به بیرون که طوفان شدیدی هم هست نگاه میکنیدو خدا اون پنجره رو براتون میبنده چون که میخواد از شما در برار طوفان حفاظت کنه........
به دنیا و کارهاش بخندید چون که دنیا به جای جوا دادن به سوال های شما در مقابل این همه بزرگی دیگه حرفی برای گفتن نداره و با ساز دلتون میرقصه.
بخندید چون که خدا خنده رو لبهای بنده هاش و همینطور لبخند دل رو خیلی دوست داره.
در پناه یزدان شاد سلامت و موفق باشید.از هم به من سر بزنید . به زودی وبم رو حذف میکنم داداشم برام سایت درست کرده ادرسش رو براتون می یام مینویسم.


خواهر کوچیکه
ساعت13:25---12 دی 1389
سلام داداش اخه چرا این قدر غمگین وقتی که خدا چند قدم جلوتر از شما وایساده برای چی نگران باشی و پریشون.توکلتون به خدا باشه زندگی سخت هست با تمام مشکلاتش اما سر سخت تر و توانمندتر از خدا که نیست ادم ها هر لحظه در حال پس دادن امتحان هستن این اتفاقات هم حکمت خداست.....خدا صلاح بنده هاش رو بهتر میدونه خدا یا به من بیاموز که ارزو هایم را که تو برای من دیر میخواهی اما من از تو زود میخواهم و ارزوهایی که تو برای من زود میخواهی اما تو برای من دیر میخواهی قانع باشم . انگونه باشم که باید باشم.اپم داداش به دلم سر بزنید خوشحال میشم زیاد.

soheila
ساعت17:26---10 دی 1389
گاهی برای آدم اتفاقاتی می افته که شاید تصورشم نی کردی ولی شاید همین اتفاق واست توآینده شیرین ترین خاطره باشه
تو رو خدا انقد غمگین نباش بابا دلم می گیره هر دفعه میام وبلاگتو می بینم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 10 / 10 / 1389برچسب:,ساعت 3:59 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme